Refundace zásilky

V případě ztráty, nedoručení nebo poškození balíčku při přepravě Vám obratem pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze. Při poškození balíčku stačí, když nám pošlete fotky, co se cestou nepovedlo.

Ušetříte si tak čekání na vyřízení situace, standardní 30 denní zákonná lhůta se na Vás nebude vztahovat.

Postup jak uplatnit Refundaci zásilky:

Zjistíte-li, že je balíček nebo zboží v něm poškozené, postupujte následovně:

 

1. Vyfoťte štítek s doručovacími údaji, číslem balíčku a zboží. Nejlépe udělejte více snímků, včetně detailu poškození.
2. Napište nám na zakaznicky-servis@hodinky.cz z e-mailu, který jste uvedli v objednávce, přiložte obrázky a číslo objednávky.
3. Obratem Vás budeme kontaktovat a dohodneme se na postupu, který Vám bude nejvíce vyhovovat (nové zboží, vrácení peněz, nebo…)

 

Celý postup je velice jednoduchý a rychlý, obvykle zabere 3-5 dní. Vyhnete se tak 30 denní lhůtě při reklamaci u dopravce.

 

Pozor tato refundace se nevztahuje na odstoupení od kupní smlouvy či následné reklamační řízení.

Jak nafotit poškozenou zásilku

Jak vypadá štítek zásilky