Grace Lady 7443M-1
Popis
Luxusní hodinky německé značky Zeppelin jsou doplňkem, který podtrhne vaší přirozenou krásu a zároveň zdokonalí každý váš outfit. Hodinky z kolekce Grace Lady jsou věnovány novinářce Grace Drummond-Hay, první ženě na palubě vzducholodi Graf Zeppelin. Na první pohled vás rozhodně okouzlí kombinace růžového zlata a stříbrného ciferníku. Ciferník zdobí Swarovski křišťály, zlacené ručičky a datumovka. Hodinky si na zápěstí připnete milánským tahem, jenž se vždy dokonale přizpůsobí tvarům vašeho zápěstí. Dopřejte si hodinky Zeppelin, vhodné pro každou moderní lady.
Náš tip
K těmto hodinkám Vám doporučujeme luxusní boxy na hodinky.
Parametry
Cesta vzducholodí byla vždy nejvýznačnějším uměním cestování. Podstata pokračuje i dnes s naší kolekcí hodinek Zeppelin, které nabízí vynikající technické zpracování a nadčasovou eleganci.
O hraběti Von Zeppelin
Celým jménem Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin se narodil u Konstance v roce 1838, dostalo se mu domácí šlechtické výchovy, dětství prožil na zámku Gisberg, studoval polytechnickou školu a cely život si vedl deníček. Poněvadž žil ve válečném období, a dál pokračoval ve studiu vojenské školy a stal se z něho kadet. Účastnil se francouzsko-německé války a pak se dostal do Ameriky, pracoval jako pozorovatel ve v občanské válce Sever proti jihu a tady měl první možnost zúčastnit se výletu vzducholodi za pomoci pana prof. Steinera. Nadšený z tohoto zážitku začal sám vyvíjet vlastní koncept. Později ukončil práci v armádě a plně se upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko slibovalo podporu, ale zůstalo u slibu. První Zeppelin vzlétl v roce 1900 a jmenoval se LZ1, první tři pokusy byly úspěšné. Sam císař Wilhelm II stavitele lodi označil za největšího hlupáka Jižního Německa, i když rok na to hraběte vyznamenal vysokým státním vyznamenáním.
Bylo vyrobeno hodně, přes sto Zeppelinů. Některé vešly do dějin nezapomenutelně. Hrabě, aby vůbec mohl své myšlenky uskutečnit, financoval projekty hlavně ze svého majetku.
Zajímavá událost se odehrála 5. srpna v roce 1908, když hrabě se svou lodí LZ4 ztroskotal, hlavně díky bouřce, která vzducholoď vehnala do stromu a zničila.
A tehdy vystoupil z přihlížejícího davu člověk, který se postavil na stranu hrabete, promluvil k němu a vyzval národ ke sbírce, která vynesla šest milionů říšských marek a umožnila založení akciové společnosti další vývoj Zeppelinu. Tehdy se celý německý národ semkl a držel pohromadě, jak nikdy v dějinách. Z aluminia zničené lodě se mimo jine vyráběly lžičky s vyrytým nápisem, které se prodávaly a plnily pokladnu nadace.
Od roku 1910 začala pravidelná doprava mezi Německem a Amerikou, celkem v 1500 přeletech bylo přepraveno vice než 34000 cestujících. Nebylo zaznamenáno ani jedno zranění.
Pan hrabě zemřel v roce 1917, jeho vzducholodě se stavěly dál a po jeho smrti se nezapomenutelně zapsaly do historie…
Pan hrabě byl pro svou zaujatost a časté neúspěchy přezdíván jako blázen od Bodamského jezera.
-
-