Principy ochrany soukromí na Hodinky.cz

Hodinky.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | 468 006 312

LZ 127 Graf Zeppelin 8684-2

Značka: Zeppelin Kód: hZP267

Popis

Luxusní kousek z dílny německé značky Zeppelin si oblíbíte díky stylovému, a hlavně preciznímu zpracování. Černý ciferník si vás získá dvěma pozlacenými chronografy s funkcí stopek, výraznými luminiscenčními ručičkami, tachymetrickou stupnicí a nechybí ani datumovka. To vše spolu dokonale ladí a dělá z tohoto modelu opravdu něco extra. Hodinky si připnete příjemným řemínkem z pravé kůže, který navazuje na pouzdro z ušlechtilé oceli. Jakmile si jednou připnete na zápěstí pilotky Zeppelin, už se bez nich neobejdete.


LZ 127 ZEPPELIN byly nejdůležitějším a nejúspěšnějším druhem vzducholodí Zeppelin. Byly to skutečné historické kilometry, které nikdy nebyly znovu dosaženy. Mezi lety 1900 a 1938 firma zeppelin GmbH vytvořila více než 100 vzducholodí ve 27 různých variantách. Největší byla v roce 1938 LZ 129 s délkou 245 metrů, s rozměry 41,2 metrů a objemem 200 000 m3. Čtyři dieselové motory Daimler o objemu 4.200 PS přemísťovali vzducholoď s nejvyšší rychlostí 131 km/hod a doletem až 12 000 km do Japonska, Severní a Jižní Ameriky pro přepravu cestujících, pošt a nákladu.

Náš tip

K těmto hodinkám Vám doporučujeme luxusní boxy na hodinky.

Parametry

Země původu
Německé hodinky
Chronograf
2 chronografy
Velikost
velké (šířka 4 - 5,49 cm)
Záruka
2 roky
Typ strojku
Quartz - baterie
Pouzdro
ocel
Řemínek
kůže
Barva řemínku/tahu
černá
Sklo
minerální
Vodotěsnost
5 ATM/5 BAR
Váha
65
Rozměr
40 x 48 x 13 mm

Funkce

Ukazatel data
datumovka
Luminiscence
ručičky
Stopky
s přesností 1/1 sekundy, max. 60 minut
Tachymetr
tachymetr
Značka: Zeppelin

Cesta vzducholodí byla vždy nejvýznačnějším uměním cestování. Podstata pokračuje i dnes s naší kolekcí hodinek Zeppelin, které nabízí vynikající technické zpracování a nadčasovou eleganci.

O hraběti Von Zeppelin

Celým jménem Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin se narodil u Konstance v roce 1838, dostalo se mu domácí šlechtické výchovy, dětství prožil na zámku Gisberg, studoval polytechnickou školu a cely život si vedl deníček. Poněvadž žil ve válečném období,  a dál pokračoval ve studiu vojenské školy a stal se z něho kadet. Účastnil se francouzsko-německé války a pak se dostal do Ameriky, pracoval jako pozorovatel ve v občanské válce Sever proti jihu a tady měl první možnost zúčastnit se výletu vzducholodi za pomoci pana prof. Steinera. Nadšený z tohoto zážitku začal sám vyvíjet vlastní koncept. Později ukončil práci v armádě a plně se upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko slibovalo podporu, ale zůstalo u slibu. První Zeppelin vzlétl v roce 1900 a jmenoval se LZ1, první tři pokusy byly úspěšné. Sam císař Wilhelm II stavitele lodi označil za největšího hlupáka Jižního Německa, i když rok na to hraběte vyznamenal vysokým státním vyznamenáním.

Bylo vyrobeno hodně, přes sto Zeppelinů. Některé vešly do dějin nezapomenutelně. Hrabě, aby vůbec mohl své myšlenky uskutečnit, financoval projekty hlavně ze svého majetku.

Zajímavá událost se odehrála 5. srpna v roce 1908, když hrabě se svou lodí LZ4 ztroskotal, hlavně díky bouřce, která vzducholoď vehnala do stromu a zničila.

A tehdy vystoupil z přihlížejícího davu člověk, který se postavil na stranu hrabete, promluvil k němu a vyzval národ ke sbírce, která vynesla šest milionů říšských marek a umožnila založení akciové společnosti další vývoj Zeppelinu. Tehdy se celý německý národ semkl a držel pohromadě, jak nikdy v dějinách. Z aluminia zničené lodě se mimo jine vyráběly lžičky s vyrytým nápisem, které se prodávaly a plnily pokladnu nadace.

Od roku 1910 začala pravidelná doprava mezi Německem a Amerikou, celkem v 1500 přeletech bylo přepraveno vice než 34000 cestujících. Nebylo zaznamenáno ani jedno zranění.

Pan hrabě zemřel v roce 1917, jeho vzducholodě se stavěly dál a po jeho smrti se nezapomenutelně zapsaly do historie…

Pan hrabě byl pro svou zaujatost a časté neúspěchy přezdíván jako blázen od Bodamského jezera.