LZ 129 Hindenburg Chronograph 7088-5
Popis
Potrpíte si na doplňky, té nejvyšší kvality? Pak by vám rozhodně neměly chybět hodinky německé značky Zeppelin. Stříbrný ciferník zdobí tři chronografy s funkcí stopek, datumovka a růžově pozlacené indexy, černé ručičky. Ciferník vynikne díky hesalitovému sklíčku, jenž je vyrobeno z tvrzeného plastu a hodinkám dodává jedinečný vzhled. Dokonalý celek završuje pouzdro z ušlechtilé oceli, které navazuje na kožený řemínek. Dopřejte si hodinky Zeppelin, vhodné pro každou příležitost.
Náš tip
K těmto hodinkám Vám doporučujeme luxusní boxy na hodinky.
Parametry
Funkce
Cesta vzducholodí byla vždy nejvýznačnějším uměním cestování. Podstata pokračuje i dnes s naší kolekcí hodinek Zeppelin, které nabízí vynikající technické zpracování a nadčasovou eleganci.
O hraběti Von Zeppelin
Celým jménem Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin se narodil u Konstance v roce 1838, dostalo se mu domácí šlechtické výchovy, dětství prožil na zámku Gisberg, studoval polytechnickou školu a cely život si vedl deníček. Poněvadž žil ve válečném období, a dál pokračoval ve studiu vojenské školy a stal se z něho kadet. Účastnil se francouzsko-německé války a pak se dostal do Ameriky, pracoval jako pozorovatel ve v občanské válce Sever proti jihu a tady měl první možnost zúčastnit se výletu vzducholodi za pomoci pana prof. Steinera. Nadšený z tohoto zážitku začal sám vyvíjet vlastní koncept. Později ukončil práci v armádě a plně se upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko slibovalo podporu, ale zůstalo u slibu. První Zeppelin vzlétl v roce 1900 a jmenoval se LZ1, první tři pokusy byly úspěšné. Sam císař Wilhelm II stavitele lodi označil za největšího hlupáka Jižního Německa, i když rok na to hraběte vyznamenal vysokým státním vyznamenáním.
Bylo vyrobeno hodně, přes sto Zeppelinů. Některé vešly do dějin nezapomenutelně. Hrabě, aby vůbec mohl své myšlenky uskutečnit, financoval projekty hlavně ze svého majetku.
Zajímavá událost se odehrála 5. srpna v roce 1908, když hrabě se svou lodí LZ4 ztroskotal, hlavně díky bouřce, která vzducholoď vehnala do stromu a zničila.
A tehdy vystoupil z přihlížejícího davu člověk, který se postavil na stranu hrabete, promluvil k němu a vyzval národ ke sbírce, která vynesla šest milionů říšských marek a umožnila založení akciové společnosti další vývoj Zeppelinu. Tehdy se celý německý národ semkl a držel pohromadě, jak nikdy v dějinách. Z aluminia zničené lodě se mimo jine vyráběly lžičky s vyrytým nápisem, které se prodávaly a plnily pokladnu nadace.
Od roku 1910 začala pravidelná doprava mezi Německem a Amerikou, celkem v 1500 přeletech bylo přepraveno vice než 34000 cestujících. Nebylo zaznamenáno ani jedno zranění.
Pan hrabě zemřel v roce 1917, jeho vzducholodě se stavěly dál a po jeho smrti se nezapomenutelně zapsaly do historie…
Pan hrabě byl pro svou zaujatost a časté neúspěchy přezdíván jako blázen od Bodamského jezera.
-
-