Principy ochrany soukromí na Hodinky.cz
Hodinky.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v  Nastavení soukromí.
Rozumím
Upravit nastavení soukromí
Více informací o ochraně soukromí
loading
loading
 

+Filtr

Cena
+ -

OdDo

Skrýt

Barva řemínku/tahu
+ -

Barva ciferníku
+ -

Tvar pouzdra
+-

Šířka řemínku
+-

Vymazat

Soutěž

Hodinky Zeppelin

Cesta vzducholodí byla vždy nejvýznačnějším uměním cestování. Podstata pokračuje i dnes s naší kolekcí hodinek Zeppelin, které nabízí vynikající technické zpracování a nadčasovou eleganci.

O hraběti Von Zeppelin

Celým jménem Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin se narodil u Konstance v roce 1938, dostalo se mu domácí šlechtické výchovy, dětství prožil na zámku Gisberg, studoval polytechnickou školu a cely život si vedl deníček. Poněvadž žil ve válečném období,  a dál pokračoval ve studiu vojenské školy a stal se z něho kadet. Účastnil se francouzsko-německé války a pak se dostal do Ameriky, pracoval jako pozorovatel ve v občanské válce Sever proti jihu a tady měl první možnost zúčastnit se výletu vzducholodi za pomoci pana prof. Steinera. Nadšený z tohoto zážitku začal sám vyvíjet vlastní koncept. Později ukončil práci v armádě a plně se upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko slibovalo podporu, ale zůstalo u slibu. První Zeppelin vzlétl v roce 1900 a jmenoval se LZ1, první tři pokusy byly úspěšné. Sam císař Wilhelm II stavitele lodi označil za největšího hlupáka Jižního Německa, i když rok na to hraběte vyznamenal vysokým státním vyznamenáním.

Bylo vyrobeno hodně, přes sto Zeppelinů. Některé vešly do dějin nezapomenutelně. Hrabě, aby vůbec mohl své myšlenky uskutečnit, financoval projekty hlavně ze svého majetku.

Zajímavá událost se odehrála 5. srpna v roce 1908, když hrabě se svou lodí LZ4 ztroskotal, hlavně díky bouřce, která vzducholoď vehnala do stromu a zničila.

A tehdy vystoupil z přihlížejícího davu člověk, který se postavil na stranu hrabete, promluvil k němu a vyzval národ ke sbírce, která vynesla šest milionů říšských marek a umožnila založení akciové společnosti další vývoj Zeppelinu. Tehdy se celý německý národ semkl a držel pohromadě, jak nikdy v dějinách. Z aluminia zničené lodě se mimo jine vyráběly lžičky s vyrytým nápisem, které se prodávaly a plnily pokladnu nadace.

Od roku 1910 začala pravidelná doprava mezi Německem a Amerikou, celkem v 1500 přeletech bylo přepraveno vice než 34000 cestujících. Nebylo zaznamenáno ani jedno zranění.

Pan hrabě zemřel v roce 1917, jeho vzducholodě se stavěly dál a po jeho smrti se nezapomenutelně zapsaly do historie…

Pan hrabě byl pro svou zaujatost a časté neúspěchy přezdíván jako blázen od Bodamského jezera.

Zvolené filtry:
Zeppelin×

+-Filtr

53 produktů

Řadit dle:

Nahoru

značky

Cesta vzducholodí byla vždy nejvýznačnějším uměním cestování. Podstata pokračuje i dnes s naší kolekcí hodinek Zeppelin, které nabízí vynikající technické zpracování a nadčasovou eleganci.

O hraběti Von Zeppelin

Celým jménem Ferdinand Adolf Heinrich August von Zeppelin se narodil u Konstance v roce 1938, dostalo se mu domácí šlechtické výchovy, dětství prožil na zámku Gisberg, studoval polytechnickou školu a cely život si vedl deníček. Poněvadž žil ve válečném období,  a dál pokračoval ve studiu vojenské školy a stal se z něho kadet. Účastnil se francouzsko-německé války a pak se dostal do Ameriky, pracoval jako pozorovatel ve v občanské válce Sever proti jihu a tady měl první možnost zúčastnit se výletu vzducholodi za pomoci pana prof. Steinera. Nadšený z tohoto zážitku začal sám vyvíjet vlastní koncept. Později ukončil práci v armádě a plně se upjal na stavbu vzducholodi. Vojsko slibovalo podporu, ale zůstalo u slibu. První Zeppelin vzlétl v roce 1900 a jmenoval se LZ1, první tři pokusy byly úspěšné. Sam císař Wilhelm II stavitele lodi označil za největšího hlupáka Jižního Německa, i když rok na to hraběte vyznamenal vysokým státním vyznamenáním.

Bylo vyrobeno hodně, přes sto Zeppelinů. Některé vešly do dějin nezapomenutelně. Hrabě, aby vůbec mohl své myšlenky uskutečnit, financoval projekty hlavně ze svého majetku.

Zajímavá událost se odehrála 5. srpna v roce 1908, když hrabě se svou lodí LZ4 ztroskotal, hlavně díky bouřce, která vzducholoď vehnala do stromu a zničila.

A tehdy vystoupil z přihlížejícího davu člověk, který se postavil na stranu hrabete, promluvil k němu a vyzval národ ke sbírce, která vynesla šest milionů říšských marek a umožnila založení akciové společnosti další vývoj Zeppelinu. Tehdy se celý německý národ semkl a držel pohromadě, jak nikdy v dějinách. Z aluminia zničené lodě se mimo jine vyráběly lžičky s vyrytým nápisem, které se prodávaly a plnily pokladnu nadace.

Od roku 1910 začala pravidelná doprava mezi Německem a Amerikou, celkem v 1500 přeletech bylo přepraveno vice než 34000 cestujících. Nebylo zaznamenáno ani jedno zranění.

Pan hrabě zemřel v roce 1917, jeho vzducholodě se stavěly dál a po jeho smrti se nezapomenutelně zapsaly do historie…

Pan hrabě byl pro svou zaujatost a časté neúspěchy přezdíván jako blázen od Bodamského jezera.

  • Zajímá vás víc? Podívejte se na video.

Zdarma 3 roky záruky
Lhůta na vrácení 6 měsíců
x